Prezenta noastra la Iulius Mall Timisoara

16.02.2019

Pentru cateva zile am fost prezenti la Iulius Mall Timisoara si am experimentat prezenta off-line. Experienta interesanta, experienta ce ne-a facilitat posibilitatea sa cunoastem oameni interesanti, dar sa fim cunoscuti la randul nostru de cei cu care am interactionat.

Am discutat cu oameni carora le plac lumanarile parfumate, cu oameni carora nu le plac, cu oameni care ne-au incurajat si sustinut, cu oameni care au considerat ca ar trebui sa facem altceva.

Am inteles ca lumanrile decorative parfumate, pot fi placute, pot atrage si facilita socializarea. Suntem convinsi ca acest lucru este cheia lumanarilor noastre - apropie oamenii. Ii apropie de altii sau de ei, ii ajuta sa se regaseasca pentru ca lumanarile Mia Bella pot crea un cadru intim, placut, relaxant, in care fiecare dintre noi se poate regasi.

Experienta off-line...ne gandim sa o repetam... Pana atunci, mai este 1 zi si un pic, in care inca ne mai puteti gasi aici.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți